top of page
SEO (1).gif

קידום אתרי וויקס

נראה שאין צורך לפרט יותר מדי מה המשמעות של קידום האתר שלך. כמה שהאתר עולה גבוה יותר בתוצאות במנועי החיפוש, ככה יותר טוב. יש יותר כניסות, יותר צפיות ואם האתר בנוי נכון אז גם יותר המרות.

הקידום האורגני בעצמו מתחלק לכמה חלקים, או שלבים: אופטימיזציה, תוכן וקישורים. בעצם בניית האתרים אנו נדאג כבר לאופטימיזציה, בעוד התוכן יגיע ממך. המשך עדכוני התוכן והוספת קישורים (נכנסים ויוצאים) הם כבר תהליך שנמשך בכל זמן חיי האתר.

נראה שאין צורך לפרט יותר מדי מה המשמעות של קידום האתר שלך. כמה שהאתר עולה גבוה יותר בתוצאות במנועי החיפוש, ככה יותר טוב. יש יותר כניסות, יותר צפיות ואם האתר בנוי נכון אז גם יותר המרות.

קידום אתרים מתחלק לשני תחומים עיקריים: קידום אורגני (seo) וקידום ממומן (ppc). בעוד קידום ממומן נועד לתקופה נקודתית או למטרה ספציפית, קידום אורגני, או בשמו באנגלית Search Engine Optimization או SEO, הוא תהליך מתמשך שבעצם צריך לתת עליו את תשומת הלב כל הזמן.

קידום אתרים מתחלק לשני תחומים עיקריים: קידום אורגני (seo) וקידום ממומן (ppc). בעוד קידום ממומן נועד לתקופה נקודתית או למטרה ספציפית, קידום אורגני, או בשמו באנגלית Search Engine Optimization או SEO, הוא תהליך מתמשך שבעצם צריך לתת עליו את תשומת הלב כל הזמן.

נראה שאין צורך לפרט יותר מדי מה המשמעות של קידום האתר שלך. כמה שהאתר עולה גבוה יותר בתוצאות במנועי החיפוש, ככה יותר טוב. יש יותר כניסות, יותר צפיות ואם האתר בנוי נכון אז גם יותר המרות.

קידום אתרים מתחלק לשני תחומים עיקריים: קידום אורגני (seo) וקידום ממומן (ppc). בעוד קידום ממומן נועד לתקופה נקודתית או למטרה ספציפית, קידום אורגני, או בשמו באנגלית Search Engine Optimization או SEO, הוא תהליך מתמשך שבעצם צריך לתת עליו את תשומת הלב כל הזמן.

תהליך קידום האתרים

5

אז אחרי שהכנת את הקרקע לעבודת קידום האתר שלך, הגיע הזמן להוציא את התכנית לפועל להתחיל לכתוב מאמרים, קישורים פנימיים וחיצוניים ולעקוב אחר כלי הניטור של גוגל (גוגל אנליטיקס) לצורך השוואת הנתונים מחודש אחד לבא אחריו.

On-page
ו-Off-page

4

עבודת הקידום אינה חד פעמית, אלא מתמשכת וקבועה. חשוב להמשיך ולעדכן את האתר שלך בתוכן רלוונטי. אסטרטגיית התוכן תאפשר לך לתכנן את עבודת עדכון האתר בצורה האפקטיבית ביותר עבור העסק שלך.

אסטרטגיית תוכן

3

איסוף, סינון, חלוקה לקטגוריות, טרגוט ואסטרטגיה. מה זה אומר? המון! חקר מילות מפתח (או יותר נכון: חקר ביטויי מפתח) הוא השער שלך להבנת התנהגות הגולשות והגולשים באתר שלך והשימוש במנועי החיפוש.

חקר ביטויי מפתח

2

בשלב זה נעבור על האתר שלך ונספק לך מסמך המלצות ל-on-page seo הכולל הצעות לשיפור, המלצות לתיקון התקלות ותעדוף המשימות.

בקרת האתר

1

השלב הראשוני שבו נכיר את העסק שלך ונחקור את המתחרים הקיימים בשוק.

היכרות

תהליך קידום האתרים

On-page ו-Off-page

אז אחרי שהכנת את הקרקע לעבודת קידום האתר שלך, הגיע הזמן להוציא את התכנית לפועל להתחיל לכתוב מאמרים, קישורים פנימיים וחיצוניים ולעקוב אחר כלי הניטור של גוגל (גוגל אנליטיקס) לצורך השוואת הנתונים מחודש אחד לבא אחריו.

5

אסטרטגיית תוכן

עבודת הקידום אינה חד פעמית, אלא מתמשכת וקבועה. חשוב להמשיך ולעדכן את האתר שלך בתוכן רלוונטי. אסטרטגיית התוכן תאפשר לך לתכנן את עבודת עדכון האתר בצורה האפקטיבית ביותר עבור העסק שלך.

4

חקר ביטויי מפתח

איסוף, סינון, חלוקה לקטגוריות, טרגוט ואסטרטגיה. מה זה אומר? המון! חקר מילות מפתח (או יותר נכון: חקר ביטויי מפתח) הוא השער שלך להבנת התנהגות הגולשות והגולשים באתר שלך והשימוש במנועי החיפוש.

3

בקרת האתר

בשלב זה נעבור על האתר שלך ונספק לך מסמך המלצות ל-on-page seo הכולל הצעות לשיפור, המלצות לתיקון התקלות ותעדוף המשימות.

2

היכרות

השלב הראשוני שבו נכיר את העסק שלך ונחקור את המתחרים הקיימים בשוק.

1

bottom of page